Linkovi

Mardok nepodoban za mesto direktora

  • Vesti Amerike

Članovi britanskog parlamenta novinarima odgovarali na pitanja o aferi prisluškivanja tokom konferencije za novinare Ministarstva za kulturu i sport, 1. maj 2012.

Članovi britanskog parlamenta novinarima odgovarali na pitanja o aferi prisluškivanja tokom konferencije za novinare Ministarstva za kulturu i sport, 1. maj 2012.

Britanski parlament objavio je izveštaj o prisluškivanju poznatih ličnosti koje je sproveo tabloid "News of the World", u kojem se navodi da je vlasnik Rupert Mardok namerno zatvarao oči pred skandalom i ističe da nije primeren da rukovodi globalnom medijskom kompanijom.

U današnjem izveštaju, dvostranački odbor je takođe zaključio da je Mardokova kompanija "Njuz Korporejšn" zavela parlament i pokušala da prikrije ilegalno prisluškivanje telefona. Takođe je navedeno da su postojali ogromni propusti u rukovođenju kompanjom, što je pokrenulo pitanja o kompetentnosti Rupertovog sina Džejmsa.

"Njuz korporacija" je odgovorila po objavljivanju izveštaja, priznavši da je istraga otkrila neke "teške istine". Međutim, kompanija je kritikovala neke zaključke parlamenta, opisujući ih kao "neopravdane i veoma ostrašćene".

Članovi odbora odbacili su Mardokove tvrdnje da nije bio svestan da je prisluškivanje bilo široko rasprostranjeno i da ga osoblje nije o tome obavestilo.

Jedanestočlani panel bio je podeljen šest prema četiri s tim da predsednik panela nije glasao, dok je Konzervativna stranka premijera Dejvida Kamerona odbacila zaključke izveštaja.

Sada je na donjem domu britanskog palramenta da donese odluku o kazni.

XS
SM
MD
LG