Linkovi

Pritisak REM-a na SBB: TV N1 ne sme biti na prvom mestu


Televizija N1 (foto: N1)

Regulatorno telo za elektronske medije „zbog političkih pritisaka“ ima nameru da spreči kablovski provajder SBB da 15. marta promeni raspored kablovskih kanala na svojoj mreži, saoptila je Televizija N1.

Prema najavljenim promenama, televizija N1, vlasništvo kablovskog operatera SBB, trebalo bi da bude na poziciji broj 1 u novom rasporedu kanala.

"REM, prema informacijama do kojih je došla N1, ima nameru da SBB prislili da N1 pozicionira iza svih domaćih kanala i da tako smanji gledanost N1", navodi se u saopštenju N1.

Ta televizija smatra da se radi o političkim pritiscima iza kojih stoji namera da se po svaku cenu umanji gledanost jedinog nezavisnog TV kanala u zemlji.

"Većina članova REM-a, koji bi trebalo da bude nezavisno regulatorno telo, je instrumentalizovana i tužno neotporna na političke pritiske, a najsnažniji dokaz za to je činjenica da je REM na najsramotniji način sebe izuzeo iz osnovne zakonske obaveze da nadgleda ponašanje medija u predizbornoj kampanji", navodi se u saopštenju.

Dodaje se i da će se televizija N1 na postupke REM-a žaliti međunarodnim organizacijama poput OEBS-a, Saveta Evrope i Međunarodne federacije novinara.
Raniju odluku REM-a da ne prati izborni proces, analitičari u Srbiji ocenili su kao politički motivisanu.

XS
SM
MD
LG