Linkovi

Francuski tabloid vraća fotografije

  • Glas Amerike

Francuskom tabloidu koji je objavio fotografije britanske princeze u toplesu naredjeno je da sve kopije fotografija preda kraljevskoj porodici.

Britanska kraljevska porodica izvojevala je pobedu u sudskoj bici protiv francuskog tabloida koji je objavio fotografije princeze Kejt kako se sunča u toplesu. Tabloid će morati da prestane sa objavljivanjem daljih snimaka, a sve digitalne primerke spornih fotografija preda kraljevskoj porodici.

Princ Vilijam i njegova supruga Kejt danas su bili raspoloženi i nasmejani kada su posetili malu ostrvsku naciju Tuvalu u okviru svoje kraljevske turneje po zemljama Južnog Pacifika. Na drugom kraju sveta, vojvoda i vojvotkinja od Kembridža izvojevali su pravnu pobedu – francuski sud je naredio izdavaču tabloida „Closer“ da preda sve digitalne kopije fotografija princeze u toplesu – i bude kažnjen sa 10,000 evra za svaki dan odlaganja da to sprovedu.

"Pošto je šteta već načinjena, ovo je najbolje sledeće rešenje, kraljevska porodica sada može da se nada da će ova presuda ograničiti, ako ne i sprečiti buduće ovakve situacije“, navodi pravnik Kristofer Meznu.

Fotografije, snimljene dok su se Vilijam i Kejt odmarali u privatnoj vili na jugu Francuske, prvi put su se pojavile u magazinu „Closer“ prošle nedelje, potom u irskom tabloidu „Daily Star“, čiji je urednik sada suspendovan, a juče u italijanskom „Ki“ – istom magazinu koji je pre petnaest godina uvredio kraljevsku porodicu kada je objavio fotografije poslednjih trenutaka u životu princeze Dajane.

„Ki“, baš kao i „Closer“, je deo izdavačke kuće Mondadori, čiji je vlasnik bivši italijanski premijer Silvio Berluskoni.

Medjutim, presuda se odnosi samo na distribuciju fotografija unutar francuskih granica, a nema uticaja na Italiju, Irsku, niti internet, na kome ovi snimci već kruže.

Ovo je prva od dve tužbe koju je podnela britanska kraljevska porodica. Njeni advokati podneće krivičnu žalbu protiv fotografa i urednika tabloida.
XS
SM
MD
LG