Linkovi

Presude u britanskoj aferi prisluškivanja

  • Glas Amerike

Endi Koulson i Rebeka Bruks

Endi Koulson i Rebeka Bruks

Bivši urednik britanskog tabloida "News of the world" proglašen je krivim za prisluškivanje telefona poznatih ličnosti, dok je bliska saradnica Ruperta Mardoka Rebeka Bruks oslobođena optužbi

Nekadašnji urednik britanskog tabloida "News of the World" Endi Kolson, koji je posle toga bio predstavnik za medije britanskog premijera Dejvida Kamerona, proglašen je krivim za masovnu kampanju prisluškivanje telefona u potrazi za senzacionalnim vestima.

Porota u Londonu osudila je Kolsona za prisluškivanje britanske kraljevske porodice, političara, poznatih ličnosti i žrtava krivičnih dela, tako da se suočava sa mogućom dvogodišnjom kaznom zatvora i novčanom kaznom.

Kolson je bio urednik magazina, koji je u međuvremenu prestao da izlazi, a čiji je vlasnik medijski magnat Rupert Mardok. Od 2007. do 2011. bio je šef odeljenja za komunikacije britanskog premijera, koji se posle današnje presude izvinio što je angažovao Kolsona.

Istovremeno, porota je Rebeku Bruks, koja je nekad bila Mardokova osoba od poverenja, oslobodila krivice za optužbe prisluškivanja telefona, podmićivanje i opstrukciju pravde.
XS
SM
MD
LG