Linkovi

Rupert Mardok se izvinjava

  • Vesti Amerike

Direktorka britanskog tabloida Njuz internešenel, Rebeka Bruks, podnela je ostavku u jeku skandala zbog hakovanih mobilnih telefona

Direktorka britanskog tabloida Njuz internešenel, Rebeka Bruks, podnela je ostavku u jeku skandala zbog hakovanih mobilnih telefona

Medijski magnat Rupert Mardok izvinio se žrtvama hakovanja mobilnih telefona od strane tabloida Njuz ov d' vorld, koji je zatvoren prošle nedelje.

Rukovodstvo Mardokovih listova u Britaniji saopštilo je danas da će narednih nekoliko dana u vodećim britanskim listovima objavljivati oglase sa njegovim potpisom i izvinjenjem zbog "ozbiljnih grešaka". U oglasima će takođe pisati da je Mardok "duboko žalostan zbog bolova" uzrokovanih rasprostranjenim novinarskim hakovanjem telefona i plaćanjem policajcima za informacije.

Dok je njegova Njuz korporacija objavljivala javno izvinjenje, 80-godišnji Mardok posetio je u jednom londonskom hotelu roditelje ubijene 13-godišnje Mili Douler, čiji telefon je hakovao list Njuz ov d' vorld. Advokat porodice Douler opisao je Mardoka kao "veoma skrušenog" i "veoma potresenog" kada je izrekao izvinjenje.

Ranije danas, jedna od njegovih najbližih saradnica, Rebeka Bruks, podnla je ostavku na položaj direktora Njuz internešenela, britanskog ogranka Mardokove Njuz korporejšn. Ona je pristala da iduće nedelje svedoči pred jednim odborom britanskog parlamenta o pomenutom skandalu.

U odvojenom razvoju događaja, američki Federalni istražni biro, FBI, pokrenuo je istragu o tome da li su radnici Njuz kora prisluškivali mobilne telefone članova porodica žrtava terorističkog napada na SAD, 11. septembra, 2001, i da li su pokušali da podmite policiju radi pristupa informacijama o tim porodicama.

Američki sekretar za pravosuđe, Erik Holder je na današnjoj konferenciji za štampu u Australiji rekao da je njegova kancelarija primila zahteve od nekoliko američkih zakonodavaca da istraži optužbe protiv Njuz kora i da vladine agencije već postupaju shodno tome.

Mardokova kompanija poseduje nekoliko lukrativnih medijskih i filmskih kompanija u SAD, uključujući vodeći poslovni list u zemlji „Volstrit džurnal“, kao i jedan od glavnih televizijskih kanala - Foks.

XS
SM
MD
LG